Sunday 26 March 2017

Pengedar Shaklee Pasir Gudang

Assalamualaikum..

Saya Suhailah, pengedar Shaklee anda di Pasir Gudang, Johor. Saya pemegang ID 930065 bersedia membantu anda. Saya juga membuat penghantaran ke seluruh Malaysia, Singapore, Brunei, dan Indonesia, termasuk Eropah.


Jika anda mengalami masalah seperti badan lesu, tidak bermaya dan perlukan supplement yang dapat membantu anda bertenaga untuk menjalankan tugas harian, saya ada jawapannya. 
Jika anda perlukan bantuan untuk atasi masalah kesuburan, Shaklee ada vitamin yang dapat membantu tingkatkan kesuburan anda dan pasangan.
Jika anda perlukan supplement untuk berpantang, boleh hubungi saya.
Jika anda perlukan supplement untuk bantu kedua orang tua anda kekal cergas dan memudahkan mereka untuk beribadah, insyaAllah Vivix dapat membantu mereka.


Anda boleh scroll supplement Shaklee yang sesuai dengan masalah anda di bahagian kanan blog ini (sila tukar ke web version).

Sila hubungi saya Suhailah, untuk dapatkan supplement Shaklee dan konsultasi PERCUMA mengenai produk Shaklee.

Saya juga amat mengalu-alukan anda yang serius ingin menjadi pengedar Shaklee. Saya masih perlukan pengedar Shaklee di seluruh Johor dan Kuala Lumpur.

Baca <sini> dan <sini> untuk sedikit Pengenalan Mengenai Bisnes Shaklee.
Hubungi saya untuk keterangan lebih lanjut.

(ID 930065)
Whatsapp / Telegram : 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com
COD : 
1) Melaka - MITC, Tesco Cheng, Ayer Keroh Height, Batu Berendam
2) Pasir Gudang - Tmn Scientex, Tmn Mawar, Tmn Cendana, Tmn Kota Masai, Tmn Pasir Putih
Pos : Seluruh Malaysia
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...