Wednesday 4 December 2013

OmegaGuard

Assalamualaikum/Selamat sejahtera..

Dah lama saya tak update blog. Saya selalu fokus pada kawan-kawan di facebook Aliyya Soffiya. So, saudara/saudari boleh juga rujuk FB saya untuk sebarang produk Shaklee ye ;)


Ok, kali ni saya nak update pasal OmegaGuard. Sempena PROMOSI bulan December 2013.
Saya rasa ramai yang dah tau, OmegaGuard adalah minyak ikan. Memang betul. TAPI OmegaGuard adalah minyak ikan yang VERY HIGH CLASS. Nak tau kenapa? Jom baca info dibawah.. Jangan bosan dulu ye.. Nanti tak dapat info penting ini ;)

1) Always Safe
✔ OmegaGuard selamat daripada bahan toksik & heavy metal. Pencemaran bahan toksik & heavy metal dalam ikan adalah isu yang sangat membimbingkan. Bagi memastikan OmegaGuard selamat dan bebas daripada heavy metal serta bahan toksik, Shaklee menggunakan ikan kecil (bilis & sardin) sebagai sumber. Ini adalah kerana kandungan heavy metal & toxin sangat kurang dalam ikan2 kecil seperti ini.
Selain itu, OmegaGuard Shaklee juga menjalani penyulingan molekular berganda bagi memastikannya benar-benar bebas heavy metal & bahan toksik.
✔ Tiada pewarna tiruan, perasa & bahan pengawet.
✔ Bebas Gluten
✔Oleh itu, kita sebagai pengguna tidak lagi risau akan kesan negatif yang tidak diingini. Kita makan supplement sebab nak sihat, bukan nak sakit kan..

2) Always Works
✔OmegaGuard Shaklee diperbuat secara pharmaceutical grade (sila klik sini untuk tahu kenapa anda perlu memilih supplement pharmaceutical grade), oleh itu, anda akan mendapat minyak ikan yang ultra-pure dan mengandungi asid lemak omega-3 yang tinggi. (so, sekarang anda tau la kenapa harganya agak mahal berbanding brand lain ye ;) ). Best price for BEST product!
✔ Minyak ikan TULEN OmegaGuard Shaklee terdiri daripada 7 asid lemak Omega-3 semulajadi iaitu EPA (Eicosa Pentaenoic Acid), DHA (Docosa Hexaenoic Acid), ALA dan lain-lain lagi. Kandungan EPA & DHA nya adalah lebih tinggi berbanding beberapa produk lain di pasaran.



✔ Lebih daripada  4,500 kajian telah membuktikan keberkesanan asid lemak omega-3 untuk tujuan seperti berikut:
– Mengurangkan risiko sakit jantung
– Mengekalkan paras lemak baik iaitu triglyceride
– Mengekalkan tekanan darah yang sihat
– Menyokong fungsi otak, mata dan sendi

3) Always Green
✔ Minyak ikan OmegaGuard mendapat pensijilan dari Friend of the Sea, sebuah badan organisasi antarabangsa, dibawah kriteia sustainability (kelangsungan hidup ikan dilaut)

* OmegaGuard juga mendapat status halal daripada Islamic Service Of America (badan agama Islam Amerika yg diiktiraf JAKIM).

Satu hidangan OmegaGuard (3 biji) menyediakan 990mg Asid Lemak Omega-3.

OmegaGuard Shaklee sesuai untuk mereka yang mengalami masalah atau untuk tujuan berikut:
Kurangkan berat badan
Untuk kecerdasan anak2
Asthma
Sakit sendi
Tingkatkan kecerdasan otak (sesuai untuk orang dewasa & anak2)
Hamil
Menyusukan

Untuk maklumat lanjut, boleh la hubungi saya di 0192882244 @ email n_su2008@ymail.com.
Hubungi segera untuk dapatkan harga SPECIAL sempena promo December 2013.
Silap tak silap boleh dapat FREE membership + CASHBACK! ;)



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...