Friday 27 May 2016

Kesempatan Kedua

Assalamualaikum.. apa khabar semua? dah lama saya tak update blog ni.. untuk pengetahuan saya masih lagi jual Shaklee ye.. hehe..
Entry hari ni lite lite je.. nak kongsikan 1 lagu best dari Alif Satar.. ini la penangan #diasemanishoney.. kihkihkih... serius tak tau pun Alif Satar ada lagu best ni.. well lagu2 dia memang best and catchy.. but so far lebih bersifat santai except Akhiri Penantianku.. but this song make me feel the song..  boleh cuba dengar di sini.. serius best..


Lirik

Aku menerima segalanya tentang dia
Dengan berlapang dada
Dengan ketulusan rasa
Kerana aku percaya
Setiap dari kita
Tak terlepas dari palitan dosa

*Terima kasih kerana menasihatiku
Sahabatku yang sejati
Pandanganmu kuhargai
Namun sekali ini izinkanlah daku
Memilih jalanku sendiri

*Biar hitam masa silamnya
Ku terima dengan ketulusan rasa
Bagiku setiap manusia
Punyai hak diberikan kesempatan kedua

*Ulang

Memandu dirinya sebuah amanah
Moga denganku dia berubah

Ohh tentang dia
Dengan ketulusan rasa
Bagiku setiap manusia
Punyai hak diberikan kesempatan

Sahabat setia
Andai aku kecewa
Aku redha kerana telah berusaha


Anda sedang mencari supplement?
Hubungi saya :
(ID 930065)
Whatsapp : 018-8734025
Email: n_su2008@ymail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...