Sunday 15 December 2013

Cabaran Blog Entry 30 Hari

Dulu2 saya rajin berblog bisnes.. kalau2 ada yang pernah terlalu, jumpe or surf, blog bisnes saya yang lama namanya 4 Our Baby Shop.. namun, atas sebab2 tertentu, terpaksa hentikan sementara.. huhu.. xpela, alhamdulillah saya dah jumpe bisnes baru yang pastinya lebih baik (buat mereka yang tidak pernah putus asa berusaha).
Untuk mereka yang rajin surf blog SID Shaklee mesti perasankan apsal la sume SID Shaklee ni post cabaran blog 30 hari.. haaa.. ini sebenarnya salah satu aktiviti dari group bisnes Shaklee super duper upline saya.. tujuan cabaran ini adalah untuk melatih sume SID2 baru untuk membiasakan diri berblogging.. & untuk memberitahu kepada sume bahawa blog bukan setakat media untuk menjual, tetapi juga berkongsi info dengan customer.. ;) best sangat group kami nie.. macam2 mereka ajar.. nk join? jom cepat2.. caranya boleh wasap or email saya..
Untuk cabaran Day 1 ni, tajuknya 'Introduction & a little bit about me'
Untuk pengetahuan semua, saya merupakan ibu kepada si dara jelita saya yg bakal mencecah usia 4 tahun awal tahun depan..
Saya dan keluarga juga pengguna produk Shaklee..
Saya bermula dengan Advance Joint Health Tablet (AJHT).. Supplement untuk sendi.. Saya belikan untuk bonda saya yang tercinta.. beliau sering sakit2 kaki.. biasala kan orang tua.. kusyen dah haus.. tapi sejak makan AJHT, alhamdulillah sakitnya berkurang sikit, walaupun tidak hilang sepenuhnya (sbb supplement Shaklee bukan tujuan mengubati ye). Sejak itu, bermacam produk Shaklee saya ambil, termasuk set puasa iaitu ESP & Performance Drink. Saya ni memang kuat makan & cepat rasa lapar. Alhamdulillah, dengan mengambil ESP & PD semasa sahur, saya kekal bertenaga sehingga waktu berbuka.. =)
Sekarang saya consume pulak OmegaGuard. Seisi keluarga saya ambil. OmegaGuard memang terbaik. Sesuai untuk semua peringkat umur untuk pelbagai tujuan.
Sila baca disini untuk maklumat lanjut berkaitan OmegaGuard. Haa bulan ni OmegaGuard ada promosi.. nak tau lebih lanjut? Meh pm n_su2008@ymail.com atau wasap 0192882244.. cepat2.. ;)
K la.. sekian dulu untuk intro pasal saya..
Just nak share gambar terbaru yang saya suke sangat..
Saya yang kat tengah2 tu.. yg perempuan tu ye, bukan abg macho tu.. tu guide kami nama die Mike.. hehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...