Sunday 15 December 2013

Cabaran Day 2

Sebenarnya, cabaran ni dah start since 9 December lagi.. disebabkan saya terlewat tuk start, maka, terpaksa buat entry banyak2.. hehe..

Day 2 Challenge : Meaning behind blog name

ermm.. saya rasa, anda tengok nama blog saya pon dah boleh agak kan.. Vitamin Sihat Natural.. inilah gambaran bagi supplement Shaklee (bagi saya & rasa anda pon setuju kan.. hehe)

Vitamin:
Shaklee membekalkan pelbagai produk kesihatan termasuk vitamin seperti B Complex, Vitamin C & Multi Vitamin (Vitalea)..

Sihat:
Tentunya fokus & matlamat Shaklee adalah untuk membantu semua manusia untuk kekal sihat dan memperbaiki kualiti hidup.. Go Shaklee! hehe..

Natural:
Shaklee adalah produk yg berasaskan tumbuhan2.. Produk2 Shaklee juga bebas bahan toksik dan dijamin selamat..

Shaklee : Always Safe, Always Works, Always Green

Nak tau lebih lanjut mengenai produk atau bisnes Shaklee? Meh pm saya cepat2 ye ;)
suhailah @ 0192882244 @ n_su2008@ymail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...