Thursday 3 July 2014

Kekal Cergas Dengan Set Sahur Shaklee

Assalamualaikum..
Alhamdulillah sekali lagi kita dipertemukan dengan Ramadhan Al-Mubarak.
Saya harap masih belum terlambat untuk saya ucapkan Selamat menjalani ibadah puasa dan ibadah-ibadah lain di bulan yang penuh barakah ini.


Hari ini sudah masuk hari ke-5 Ramadhan. Semoga kita terus diberi kesempatan, kesihatan dan kekuatan untuk meneruskan ibadah sehingga ke penghujung Ramadhan.
Sekarang ni ramai ibu-ibu bekerjaya serta ayah-ayah yang sibuk dan gigih mencari rezeki (termasuk la yang belum kawin).
Pastinya anda perlukan sahur yang sihat & berkualiti untuk membekalkan tenaga sampai ke petang.

Di sini saya nak kongsi cerita mengenai makanan tambahan yang telah membantu ramai masyarakat Islam di Malaysia untuk kekal cergas di bulan puasa ini terutama mereka yang perlu tenaga extra seperti ibu hamil & menyusukan.

Ini lah dia set 3 Gem. Tak pasti pulak kenapa nama dia macam tu.. huhu.. Tapi yang PASTI set ini lah energy booster di waktu puasa.


Saya sendiri telah amalkan ESP & Performance Drink sejak Ramadhan tahun lalu. Pastinya saya sedang teruskan untuk Ramadhan kali ini. Memang saya amat2 perlukan bantuan supplement terutama sekarang ni sedang hamil :)

Meh saya cerita macam mana set ini berfungsi. Senang je.. hehe..

Membantu kekal kenyang untuk jangka masa yang lama.
Menyumbang sebagai sumber tenaga.
Kaya dengan protein dan pelbagai vitamin dan mineral untuk bantu sel-sel tubuh berfungsi seperti biasa di saat berpuasa.

Minuman isotonik yang tidak bergas.
Bantu badan kekal hydrate dan tidak cepat haus.

Cara makan di waktu sahur :
1 scoop Mealshake + 2 scoop ESP + 2 scoop Performance Drink
Bancuh dalam secawan air, sejuk atau biasa. Jangan guna air panas. Nanti protein dalam ESP & Mealshake akan rosak.
Minum selepas bersahur nasi.
Makan sekurang-kurangnya sebiji kurma.

Bagi mereka yang sedang diet, boleh amalkan set 3 Gem sebagai instant sahur + kurma.

2 scoop Mealshake + 2 scoop ESP + 2 scoop Performance Drink

Untuk sebarang pembelian secara direct, anda boleh klik ikon dibawah


Untuk sebarang pertanyaan,
Hubungi saya :

(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...