Wednesday 8 October 2014

Cabaran Hari 1 : Apa Menariknya Saya Ye?

Entry kali ni lain sikit sebabnya ada tugasan khas dari upline Shaklee.
Bestnya Shaklee ni bukan setakat daftar ahli pastu pandai2 la kau menjual.
Group kami ni sentiasa memberi sokongan dalam pelbagai cara terutama ilmu & mengasah ilmu.. 
Cabaran ni adalah untuk asah bakat kita menulis blog..
So terhasil la tajuk yang lain dari yang lain (entry b4 ni)..
Hehehe...

Apa Menariknya Saya?
Wahh.. soalan maut ni.. Masalahnya menarik ke?
Ermm jap tanya cik abe.. hehehe..
Saya ni simple je orangnya.. Tapi setiap manusia mesti ada sesuatu yang menarik tentang mereka tidak terkecuali saya.. cewah..

3 Fakta Menarik Tentang Saya
1) Sayang family saya
Sape tak sayang family ye dak.. hehe.. 
Saya ni nampak je macam garang, selalu marah2, tapi sebenarnya saya amat sayang & lembut hati dengan family saya..
Dengan suami, anak, ibu & abang2 saya.. Walaupun selalu sakit hati dengan adik beradik, tapi still tak sampai hati bila diorang mintak tolong.

2) Berwajah sebijik macam mak saya
Muka saya memang saling tak tumpah macam mak saya..sebijik.. kalau masuk pertandingan gaknya boleh menang.. hehehe..
kami pon same2 berkaca mata..
bezanya cuma kulit mak saya putih, saya gelap sikit.. hehehe..

3) Suka beri hadiah
Saya sebenarnya suka sangat dapat hadiah. Sebab tu saya suka beri hadiah.
Rasa happy bila dapat hadiah walaupun biasa-biasa sahaja.
Kalau berbungkus lagi best. Hehehe..


Masa bercinta dulu, setiap kali besday mesti boypren (skrg suami) bagi hadiah. Tapi sejak dah kawin ni, belanja makan je la.. huhuhuhu..

Ok, setakat ini la ye..
tak leh reveal lebih2.. hehe

Oh ya, if nak order sebarang produk Shaklee atau nak jadi ahli, 
mai la contact saya ye..

(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com

kalau anda nak beli produk Shaklee terus dari Shaklee, boleh melalui applikasi eSell dari Shaklee.
Untuk order, sila klik ikon di bawah

Untuk tutorial bagaimana nak gunakan eSell, sila klik ikon di bawah


1 comment:

komen anda sgt2 dihargai. Tinggalkan juga link anda. InshaAllah sy dtg melawat blk ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...