Friday 10 October 2014

Cabaran Hari Ke 3 : Apa Ada Dalam Handbag Saya

Malu nak tunjuk apa yang ada sebenarnya..
Bersepah-sepah.. hehehe..
Tapi berikut adalah benda yang wajib ada dalam handbag saya..
Lain-lain bergantung keadaan ke mana saya nak pergi..
Kadang-kadang saya tak bawak handbag pun, contoh kalau nak ke pasar.. Cukup handphone, ic, lesen & duit dalam poket.. Hehehe...


Satu kurang dalam gambar ni adalah handphone. Sebab handphone tengah guna tuk amik gambar ni.. hehe..
Power bank sekarang jadi kewajipan dalam handbag. Sebab saya sentiasa tak sempat nak caj handphone baik di rumah atau di mana2. Sebabnya balik rumah handphone anak main sampai la abis bateri. Nak caj kat opis pulak plugnya jauh sangat. So power bank la penyelamat saya. Mujur dapat free masa cabutan bertuah.. Alhamdulillah sangat2 membantu..
Dalam bag pink tu (hadiah dari kawan dari vietnam) adalah barang asas make-up saya. 
Ada bedak compact, lipstick & cermin..

Anda pula, apa yang ada dalam handbag anda?
Jom share..
=)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...