Saturday 11 October 2014

Cabaran Hari 4 | Vitamin Shaklee Yang Pertama Saya Makan

Sejujurnya saya tak ingat vitamin apa yang pertama sekali saya makan.. huhuhu..
Tapi supplement pertama yang saya beli adalah Advance Joint Health Tablet. 
Saya belikan untuk mak saya sebab beliau sakit kaki.. Biasa la orang tua kan.. Kini dah hampir setahun beliau makan AJHT. Alhamdulillah sakitnya semakin berkurang.

Sebelum ini saya tidak pernah amalkan apa-apa supplement. Memang jenis tak suke makan ubat.. hehehe..
Saya rasa supplement pertama saya adalah ESP & Performance Drink.
Saya ambil masa bulan puasa. Saya ni jenis tak tahan lapar.. hehe.. so saya ambil set ni setiap kali lepas sahur.
Memang sedap & alhamdulillah bertenaga je sampai petang..
Kini setiap kali bersahur, wajib ada 2 ni..

Kini dah hampir separuh produk Shaklee saya amalkan..
Macam tak caya je saya makan supplement.. hehe..
Yang paling best & ketara kebaikan supplement Shaklee ni ialah apabila saya makan Vita-Lea, Hb saya tidak lagi rendah walaupun saya berdarah hbE trait.
 Bile sebut je HbE trait ni doktor & nurse memang give up la. Diorang kata memang tak boleh naik.
Ye, memang tak boleh naik even saya makan iron tablet setiap hari. Tapi hebatnya Vita-lea, walaupun kandungan ironnya jauh lebih rendah dari Iron tablet, tapi dengan hanya 1 biji setiap hari, saya boleh capai Hb paras normal.

Saya ada share pengalaman saya berkaitan Hb & Vita-lea di sini.

Untuk anda yang belum pernah mencuba supplement Shaklee ni saya sarankan baik anda cuba.. Tak rugi.. Lagi untung berlebih2 jika anda jadi ahli..

Untuk sebarang pertanyaan,
boleh hubungi saya

(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com

kalau anda nak beli produk Shaklee terus dari Shaklee, boleh melalui applikasi eSell dari Shaklee.
Untuk order, sila klik ikon di bawah

Untuk tutorial bagaimana nak gunakan eSell, sila klik ikon di bawah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...