Thursday 7 May 2015

Tips Berhenti Merokok Untuk Selama-lamanya

Anda ingin berhenti merokok? Tahniah saya ucapkan!
Saya sangat respect lelaki / wanita yang berniat / bertekad untuk berhenti merokok. Sememangnya bukan senang nak buang tabiat merokok lebih-lebih lagi jika anda telah merokok sejak remaja lagi. Oleh itu, niat dan usaha anda harus dipuji!
Merokok sememangnya banyak memberi keburukan bukan sahaja kepada perokok sendiri malah orang-orang sekeliling terutama keluarga yang anda sayangi.


Ramai yang bertanya, supplement apa yang boleh membantu merialisasikan hasrat murni untuk berhenti merokok. Anda sememangnya bijak jika berfikir Shaklee mungkin dapat membantu. Kerana telah terbukti ramai yang berjaya berhenti merokok setelah mengambil supplement Shaklee.

Pernahkah anda melihat atau mendengar tentang Vivix?
Vivix adalah produk premium daripada Shaklee. Ia mengandungi antioksidan yang tinggi dan sangat baik untuk kesihatan. Ramai perokok tegar yang telah berjaya berhenti merokok setelah minum Vivix dari Shaklee ini.


Berikut adalah testimoni mereka yang telah berjaya berhenti merokok selepas minum Vivix.

Jemput tonton pengakuan ikhlas perokok tegar yang telah berjaya berhenti merokok untuk selama-lamanya (inshaAllah) setelah dipertemukan dengan Vivix Shaklee.
Berhenti Merokok Dengan Cepat untuk Selama-Lamanya from iReach HD on Vimeo.

Sekarang adalah masa yang sangat sesuai untuk anda memulakan langkah untuk berhenti merokok dengan Vivix. Ini adalah kerana Shaklee kini sedang menawarkan YES Pack Vivix. Apa yang menarik dengan YES Pack ini? Anda boleh rujuk sini >> YES Pack Vivix.


Untuk sebarang pertanyaan atau pembelian, boleh hubungi saya
(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244 (Suhailah)
Email: n_su2008@ymail.com

kalau anda nak beli produk Shaklee terus dari Shaklee, boleh melalui applikasi eSell dari Shaklee.
Untuk order, sila klik ikon di bawah

Untuk tutorial bagaimana nak gunakan eSell, sila klik ikon di bawah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...