Tuesday 3 January 2017

Bisnes Dengan Modal Yang Kecil Tapi Paling Menguntungkan Untuk Tahun 2017

Assalamualaikum..
Sekarang ni ramai yang telah sedar tentang kepentingan untuk menjana pendapatan melalui perniagaan. Tak kira la secara sambilan atau sepenuh masa. Nabi pon dah beritahu, 9 daripada 10 punca rezeki adalah melalui perniagaan. Dan perniagaan yang boleh menjamin pendapatan adalah perniagaan produk yang pakai habis seperti makanan, minuman dan supplement kesihatan.



Kalau anda tak pandai memasak, boleh la cuba berniaga produk Shaklee. Produk Shaklee memang sangat sesuai untuk mereka yang baru nak berjinak2 dengan bidang perniagaan. Kenapa?

1) Modal Yang SANGAT2 Kecil


Anda tidak perlu mengeluarkan wang berpuluh2 ribu atau malah beratus2 ringgit untuk memulakan perniagaan Shaklee. Anda hanya perlu membayar yuran berharga RM70 sahaja. Anda tidak perlu mengeluarkan wang untuk membeli produk. Setiap kali mendapat order, anda hanya perlu log in ke website Shaklee, order, buat bayaran dan Shaklee akan tolong pos bagi pihak anda. Hampir sama seperti konsep dropship tapi ada banyak bezanya.

2) Produk Yang Sudah Terkenal


Sebut je nama Shaklee, semua orang tahu. Wanita mahu pun lelaki. muda mahupun tua. Jadi anda tak perlu susah payah nak perkenalkan jenama Shaklee kat Malaysia ni. Malah di Singapura dan Indonesia pon Shaklee sudah mula dikenali. Anda hanya perlu iklan diri anda sebagai pengedar Shaklee dan berikan servis tip top kepada customer anda.

3) Latihan mengenai Produk


Shaklee menyediakan latihan atau kelas mengenai produk kepada semua ahlinya. Shaklee sangat mementingkan pemahaman mengenai produk dan kebaikannya oleh ahlinya. Jadi, setiap ahli nya faham dan tahu apa fungsi dan kebaikan setiap produk Shaklee untuk mereka dan masyarakat. Dengan ini, ahli atau pengedar Shaklee dapar berkongsi maklumat yang betul dan tepat serta tidak memberi gambaran palsu atau overclaim.

4) Latihan Perniagaan


Rasa ramai yang tahu perniagaan produk Shaklee di Malaysia adalah secara MLM. Jadi, bila anda join sebagai ahli di bawah mana2 kumpulan, anda akan diberi latihan bagaimana untuk menjalankan perniagaan anda. Jadi jangan bimbang, anda tidak akan dibiarkan sendirian. Biasa kalau kita join group dropship, ajen hanya akan beritahu barang yang ada serta harganya. Bagaimana nak pasarkan produk tersebut? Pandai2 sendiri la nak.
Tapi TIDAK dengan Shaklee. Jika anda masuk dalam kumpulan yang tepat, InsyaAllah anda akan dibimbing sehingga berjaya. Dengan syarat anda mesti rajin berusaha.

5) Prospek Yang Luas


Produk Shaklee terdiri daripada pelbagai jenis. Dari supplement, bahan pencuci dan penapis air. Produk2 nya juga sesuai untuk pelbagai peringkat umur dari kanak2 hingga warga emas.



Jika anda ingin cuba menjana pendapatan melalui Shaklee, boleh hubungi saya 
Suhailah 0192882244.
InsyaAllah kumpulan saya akan bantu anda.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...