Saturday 25 March 2017

Set Berpantang Secara Pembedahan Shaklee

Kalau dulu-dulu, untuk berpantang orang-orang Melayu kita akan fikir 1 saje iaitu JAMU dan ikan haruan. Kalau menyusu pulak, lobak putih, sawi dan lain-lain. Sekarang pun memang itu jugak yang kita amalkan. Hehe.. Petua-petua ini memang tidak dinafikan dapat membantu proses penyembuhan dan juga penyusuan. Tapi di zaman sekarang ini, ibu-ibu berpantang dan menyusu perlukan lebih dari itu. Kenapa?
Set Berpantang Secara Pembedahan Shaklee

Salah satu sebabnya ramai wanita kini yang bekerja sama ada di rumah mahupun di luar. Dari sebelum hamil, semasa hamil sampai la dah nak dekat bersalin, tak habis-habis bekerja dan memerah tenaga. Bukan la nak kata nenek-nenek kita dulu rilek je, cumanya cabaran ibu zaman sekarang berbeza. Oleh itu, mereka perlukan lebih untuk bantu mereka cepat sembuh, sihat, bertenaga dan banyak susu.

Tonton di <sini> untuk Tips Turun Berat Badan dengan Segera Selapas Bersalin

Selain itu, di zaman pertanian dan penternakan moden ini, tak dapat dijamin makan yang diambil itu 100% selamat dan nutrisi nya masih kekal.

Set Berpantang Secara Pembedahan dari Shaklee

Supplement Shaklee untuk berpantang secara pembedahan ataupun ceaser atau c-section sama sahaja dengan set berpantang secara normal. (Baca <sini> untuk info Set Berpantang Shaklee). Cuma 1 sahaja tambahan WAJIB diambil adalah Vivix.
Set Berpantang Secara Pembedahan Shaklee

Baca <sini> untuk Tips Supaya Luka Bersalin Cepat Sembuh dan Bagaimana Vivix Membantu Dalam Berpantang.

Supplement Shaklee terdiri daripada pelbagai vitamin, mineral dan protein untuk bantu ibu-ibu berpantang pulih dengan segera, luka bersalin cepat sembuh, badan bertenaga dan yang penting untuk kurangkan stress.
 Stress semasa berpantang sangat bahaya ye. Meroyan adalah salah satu kesan stress yang amat teruk. Bukan setakat bahaya untuk ibu, tetapi juga orang sekeliling terutama bayi anda. Anda pasti ada terbaca berita kisah bagaimana seorang ibu boleh mengelar bayinya kan.

Oleh itu, proses pemulihan luaran dan dalaman ibu berpantang adalah sangat penting. Supplement Shaklee bukan setakat membantu mempercepatkan proses penyembuhan luka, tetapi juga memberi tenaga dan mengawal stress ibu terutama B Complex dan Vivix.
Pastikan anda mendapat cukup nutrisi supaya anda dapat berpantang dengan tenang dan gembira.
Ingat! Stress dalam berpantang sangat BAHAYA!

Dapatkan Set Berpantang Shaklee anda dengan saya.
Bagaimana?

Hubungi saya Suhailah:
(ID 930065)
Whatsapp / Telegram : 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com
COD : 
1) Melaka - MITC, Tesco Cheng, Ayer Keroh Height, Batu Berendam
2) Pasir Gudang - Tmn Scientex, Tmn Mawar, Tmn Cendana, Tmn Kota Masai, Tmn Pasir Putih
Pos : Seluruh Malaysia

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...