Sunday 23 February 2014

Set Penyusuan Shaklee

Sedang mencari set penyusuan?
Mencari supplement untuk membantu anda mencapai impian untuk menyusukan bayi anda sepenuhnya? Sebelum saya cadangkan supplement yang sesuai, terlebih dahulu saya mengucapkan TAHNIAH! di atas kelahiran bayi comel anda. Pastinya kehadiran si comel sangat menggembirakan anda sekeluarga.


Mungkin anda pernah dengar, ramai yang mengamalkan set penyusuan Shaklee bagi membantu meningkatkan penghasilan susu badan. Memang benar, supplement Shaklee dapat membantu penghasiilan susu badan yang lebih baik, dengan SYARAT prinsip demand & supply tu mesti ada dan berterusan. Ingin tahu apakah prinsip demand & supply? Nanti saya akan kongsikan dalam entry akan datang. Tapi pada anda yang sudah membeli set penyusuan daripada saya, boleh terus email saya di n_su2008@ymail.com atau whatsapp di 0192882244 untuk.mendapatkan tips.

Berikut adalah supplement yang diperlukan:

#1 : ESP
 ESP adalah sumber protein yang terbaik. ESP menyediakan 14 gram protein soya bukan GMO yang berkualiti tinggi dengan semua asid amino yang diperlukan untuk penghasilan protein (tubuh kita juga menghasilkan protein). Esp menjadikan susu lebih pekat dan penuh dengan protein yang diperlukan oleh bayi untuk membesar. Biasamya ibu yang menyusukan akan cepat lapar dan letih. Esp dapat membantu ibu kenyang lebih lama dan tidak mudah letih. Dengan itu, ibu tidak akan mempunyai masalah untuk menyusukan bayi terutama di waktu malam, sekaligus dapat membantu mengelakkan ibu daripada gain weight akibat terlalu banyak makan.

#2 : Alfalfa
Alfalfa bertindak sebagai milk booster. Selain itu, Alfalfa sangat bagus untuk wanita, ia dapat membantu mengurangkan masalah keputihan dan merapatkan ms V. Sangat bagus untuk wanita yang baru bersalin atau telah  lama berkahwin ;)

#3 : Vitalea
Vitalea ni adalah multivitamin dan multimineral yang lengkap.  Hanya 1 biji sehari diambil selepas sarapan. Kesannya, badan lebih bertenaga. Bila badan cukup nutrisi, susu pun kaya dengan zat dan nutrien yang cukup.

#4 : B Complex

B Complex Shaklee lengkap dengan 8 vitamin B yg diperlukan oleh tubuh kita, iaitu B1, B2,B3,B5, B6,B7 (Biotin), B9 (Folic Acid), B12.
Kesan utama B Complex ini, badan akan terasa cergas dan kurang letih. Biasa kalau makan sebelum tidur, bangun pagi InshaAllah segar sahaja. Kalau makan selepas sarapan pula, InshaAllah seharian rasa kurang letih.
Selain itu, B Complex ni pula dikatakan dapat membantu kurangkan stress. Emosi yang tidak stabil akan mengganggu penghasilan susu. So ibu-ibu memang sangat perlukan supplement anti-stress ini ;)
  
#5 : OsteMatrix

OsteMatrix adalah sumber kalsium yang terbaik untuk ibu-ibu yang kurang atau tidak gemar minum susu.
 Menyusu boleh memberi kesan kepada kehilangan jisim tulang. Tulang akan menjadi rapuh.  Jadi jika ibu menyusu tidak mengambil sumber kalsium memang akan cepat mengidap osteoporosis. Kesan paling awal yang boleh dirasai adalah sakit tulang belakang & pinggul serta gigi mula rapuh. Hmm muda-muda lagi gigi dah rongak? Mesti elakkan!

#6 : Vitamin C
Vitamin C membantu untuk membaiki tisu-tisu yang rosak dan penting untuk perkembangan sistem imun  anak yang menyusu.

InshaAllah, dengan kepercayaan kepada rezeki anak, amalan prinsip demand & supply, serta mengamalkan semua vitamin ibu menyusu ini, semoga anak Puan-puan semua dapat merasa kebaikan susu ibu.
Selamat menyusukan! Fighting!

Macam mana nak order set Penyusuan ini?
Boleh hubungi saya, Suhailah di: 
(ID 930065)


Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com

sumber maklumat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...