Wednesday 22 January 2014

Inginkan payudara yang menarik?

Ramai di kalangan wanita berbadan kecil atau mereka yang menjalani proses penurunan berat badan mengalami masalah payudara yang kecil dan mengendur. 
Di barat, biasanya mereka mengambil jalan mudah (tetapi mahal) bagi mengatasi masalah ini iaitu dengan memasukkan silikon. Penggunaan silikon mempunyai risiko yang amat tinggi selain perlu menjalani pembedahan untuk memasukkan silikon tersebut. Tentunya memberikan perasaan yang kurang selesa buat kita.





Namun, adakah cara lain yang lebih selamat?
Jawapannya, YA. Berdasarkan pengalaman ramai pengguna Shaklee, ternyata ianya berkesan* (kesannya bergantung kepada tubuh individu).
Jadi, apakah supplement Shaklee itu?

Jawapannya adalah:


ESP dan ALFALFA


*ESP adalah serbuk protin yang mengandungi leucine. Leucine bertindak untuk merangsang sintesis otot untuk mengekalkan otot semasa proses penurunan berat badan. Protin pula perlu untuk keanjalan tubuh wanita terutama di bahagian payudara dan punggung serta wajah. ESP turut membantu mengawal selera makan, dengan itu dapat membantu untuk menahan rasa kenyang yang lama.

*Alfalfa pula adalah herba yang telah lama digunakan untuk menegangkan payudara secara semulajadi. Alfalfa boleh bertindak seperti estrogen, hormon semula jadi yang menyumbang kepada pertumbuhan payudara. Estrogen adalah hormon wanita yang bertanggungjawab untuk meningkatkan saiz payudara. Pada asasnya, badan wanita menghasilkan estrogen secara semulajadi bermula semasa akil baligh sehingga berusia 18 atau 19 tahun, namun pada keadaan tertentu, pengambilan makanan yang mengandungi estrogen dapat membantu menjadikan payudara anda lebih anjal dan cantik.  Sejumlah besar alfalfa mungkin mempunyai beberapa kesan yang sama seperti estrogen. Namun, anda tidak perlu khuatir kerana alfalfa tidak sekuat pil estrogen. Alfalfa adalah makanan yg kaya dengan mineral, vitamin dan phyto-estrogen yang menggalakkan pertumbuhan payudara.

*credit info to nurulaziyana.blogspot.com.

Ingin mencuba produk ini? Harga biasa RM213.75 termasuk penghantaran.
Inginkan harga yang lebih murah? Sertailah kami sebagai ahli keluarga Shaklee.
Hubungi saya untuk maklumat lanjut :

Boleh hubungi saya, Suhailah di: 
(ID 930065)


Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...