Friday 3 July 2015

Fakta Yang Anda Perlu Tahu Kenapa Vivix Menjadi Kegemaran Ramai

Assalamualaikum.. Apa khabar hari ini? Alhamdulillah kita dah sampai hari ke-16 Ramadhan. Sekejap je masa berlalu kan. Hari ini saya nak cerita sikit pasal supplement Premium dari Shaklee iaitu Vivix.  Alhamdulillah, berita baik kepada mereka yang memerlukan Vivix kerana bulan ini ada promosi iaitu Beli 6 PERCUMA 1.
Apa yang bestnye shaklee ni?

Boleh rujuk sini untuk tahu apa itu Vivix dan pengakuan mereka yang telah mendapat S Effect dari Vivix ini

Teruskan membaca untuk melihat tawaran hebat ini.

Kepada mereka yang belum mencuba Vivix ini, memang rasa mahal dan terperanjat tengok ada yang sanggup beli sehingga 6 BOTOL! Itu la namanya tak kenal maka tak cinta. Hehe.. Bagi mereka yang telah merasa kehebatan Vivix ni,  memang puas hati.  Bagi mereka harganya adalah jauh lebih murah jika nak dibandingkan dengan kesan dan kebaikan yang mereka perolehi selepas minum Vivix. Sebab tu la sampai yang tak boleh putus minum Vivix ni. Sampai ada yang perlukan 2 botol sebulan! 

Sahabat saya juga setiap kali promosi mesti akan beli, selain tawaran harga yang menarik, kesan yang ibu beliau rasai memang hebat. Ibu beliau sudah berusia lebih 60 tahun dan mempunyai pelbagai masalah kesihatan terrmasuk sakit kaki. Alhamdulillah sejak minum Vivix, kesihatan beliau lebih baik dan siap boleh melancong lagi ke Korea dan Vietnam. Hehe..

Pakcik saudara saya (peniaga pasar dan sambilan kontraktor) dulu selalu complain letih dan penat. Lepas je cuba Vivix tak sampai sebotol, rasa bertenaga dan kurang letih seperti dulu.

Sahabat saya yang mengidap sakit SLE juga berasa lebih sihat dan bertenaga hanya selepas minum sebotol Vivix. Semoga Allah memberi beliau kesihatan yang baik dan umur yang panjang.

Kebaikan dan kehebatan Vivix :



  1. Merupakan tonik anti penuaan terbaik di dunia.  Vivix dapat melambatkan penuaan sel sehingga 25 tahun lebih muda.
  2. Supplement pertama dunia yang mampu memberi kesan sehingga di peringkat DNA. Namun, jangan risau, Vivix tidak menyebabkan kerosakan mahupun mutasi kepada DNA. Vivix telah menjalani pelbagai kajian klinikal bagi memastikan ianya berkesan dan juga SELAMAT.
  3. 10x lebih kuat berbanding resveratrol dan mampu melambatkan pembentukan AGE.
  4. Sesuai untuk mengurangkan simptom-simptom dan meningkatkan kualiti hidup pesakit kronik seperti kencing manis, darah tinggi, sakit jantung,  sakit buah pinggang, strok, kanser, SLE dan pelbagai penyakit lain.


Tahniah kerana anda berjaya membaca sehingga sini. Ini bermakna anda orang terpilih untuk merasa kebaikan dan kehebatan Vivix ini.. Hehe..

Dengan membeli 7 botol  Vivix pada harga 6 botol pada bulan ini, anda akan mendapat pelbagai faedah selain S Effect Vivix.


  • PENJIMATAN sebanyak RM475.
  • CASH back sebanyak RM265 (banyakkan? Separuh nilai bantuan khas raya. Cash ini anda akan dapat pada pertengahan bulan Ogos nanti. Boleh la buat belanja post raya. Kan duit banyak dah habis semasa raya. Gaji pon dapat lambat. Hehehe)
  • PERCUMA sebotol Vitalea (bernilai RM94)
  • PERCUMA keahlian Shaklee (JIMAT RM69)
  • PERCUMA kos penghantara (RM10.60)



7 botol banyak sangat?! Ok, khas untuk anda yang baru nak cuba2 kehebatan Vivix ini, anda boleh beli 2 botol dahulu untuk percubaan, anda boleh memilih tawaran YES Pack Vivix dari Shaklee. Klik pada gambar di bawah untuk melihat tawaran hebat YES Pack ini.



Macammana nak dapatkan Vivix ini? 
boleh hubungi saya
Suhailah
Whatsapp / WeChat: 019-2882244 (Suhailah)
(ID 930065)
Email: n_su2008@ymail.com

kalau anda nak beli produk Shaklee terus dari Shaklee, boleh melalui applikasi eSell dari Shaklee.
Untuk order, sila klik ikon di bawah

Untuk tutorial bagaimana nak gunakan eSell, sila klik ikon di bawah

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...