Monday 14 September 2015

Korang Tau Tak ESP Ni Sangat La Best!

Assalamualaikum..
Entri hari ni saya nak cerita tentang ESP. Apa yang korang tau pasal ESP? Apa yang korang tak tau pasal ESP? Apa itu ESP? Apa yang best sangat ESP ni best? Apa fungsi dia? Apa kebaikan dia? Haa.. meh saya cite ye.


Korang Tau Tak? #1 Apa itu ESP
ESP adalah protein yang dihasilkan daripada soya yang berkualiti tinggi yang diproses pada suhu rendah untuk mengekalkan kualiti kacang soya tersebut. Didatangkan dalam bentuk serbuk dan dipek dalam canister. Sebanyak 30kg kacang soya non-GMO digunakan untuk menghasilkan 1 canister ESP yang seberat 850g. Betapa halusnya serbuk ESP, minum pun tak terasa serdak-serdak. Buat masker pun halus je teksturnya.

Korang Tau Tak? #2 Apa kebaikan ESP
  1. Membantu pembentukan sel-sel baru.
  2. Terbaik untuk individu yang dalam proses pemulihan selepas pembedahan.
  3. Terbaik untuk kesihatan dan kecantikan kulit dan rambut.
  4. Membantu tumbesaran tubuh kanak-kanak. 
  5. Memberi rasa kenyang bagi individu yang dalam proses mengurangkan berat badan.
Ada lebih banyak lagi kebaikan ESP ini yang tersenarai di sini 

Korang Tau Tak? #3 Siapa yang patut ambil dan tak patut ambil ESP ini?
Yang PATUT ambil :
1. SUPERMOM yang sibuk - ESP dapat membantu memberi tenaga berpanjangan, badan lebih sihat dan kekal cergas.
2. Ibu-ibu yang MENYUSUKAN anak: Membantu memperbanyakkan dan mengekalkan permintaan (supply) susu di samping digabungkan dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu dan penyusuan (direct) yang konsisten.

3. Ibu-ibu HAMIL - bantu membekalkan tenaga supaya ibu tidak mudah letih dan kekal cergas walaupun di bulan puasa. Pengambilan semasa hamil juga boleh menyebabkan kulit baby dan ibu gebu, putih dan halus. Jangan risau, ramai baby ESP tidak mengalami kulit sensitif seperti kebanyakan baby yang ibunya minum air soya biasa.
4. Ibu-ibu BERPANTANG -  bantu luka cepat sembuh, badan cergas dan susu badan pekat dan meriah (dengan pengambilan air yang secukupnya serta proses pengepaman susu dan penyusuan (direct) yang konsisten).
5. Pesakit KENCING MANIS: ESP mempunyai indeks glisemik yang rendah, melambatkan penyerapan glukosa dalam darah dan mengawal paras glukosa.
6. Wanita dan Jejaka yang mementingkan PENJAGAAN KULIT MUKA - ESP membantu menghilangkan parut jerawat di muka, menjadikan kulit muka halus-mulus, gebu dan berseri untuk tatapan si dia yang tersayang.

7. Wanita dan Jejaka yang ingin MENGURANGKAN BERAT BADAN - Hanya bancuh ESP dengan minuman kegemaran pada setiap pagi, memberikan rasa kenyang yang lebih lama. Tiada lagi sarapan yang berat-berat dan mengantukkan.

Yang TAK BOLEH ambil ESP :
Mereka yang mempunyai masalah buah pinggang dan kesukaran memproses protein. Selain mereka, anda semua boleh ambil ESP kerana produk Shaklee sentiasa selamat dan berkesan.


<klik gambar untuk paparan lebih jelas>

Korang Tau Tak? #4 Tak suka soya?
Untuk makluman anda, ESP memang pure soya. So sape2 yang tak suka rasa soya, jangan risau sebab ESP boleh dibancuh dengan minuman kegemaran anda seperti milo, horlick, susu atau buah yang dikisar bersama. Saya paling suka minum dengan sunquick. Tak terasa sangat soyanya.
ESP digalakkan dibancuh dengan air sejuk atau suam demi memelihara protein supaya tidak termusnah pada suhu yang tinggi.

Korang Tau Tak? #5 Promosi
Sepanjang bulan September ini, ada promosi khas untuk peminat ESP. Dengan pembelian 6 canister ESP, anda dapat PERCUMA 1 canister ESP bernilan RM150++.
Kalau beli 2 sahaja, dapat DISKAUN 5%.
Kalau nak beli 1 sahaja? Pun boleh. =)
Nak lebih jimat? Jom jadi ahli. Macam mana caranya? Rujuk sini >> Kelebihan Menjadi Ahli

Korang Tau Tak? #5 Macam mana nak order?
Hubungi saya :
(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 018-8734025
Email: n_su2008@ymail.com


credit to celikvitamin
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...