Monday 30 January 2017

Kenapa Vivix Hebat dan Kenapa Ia 'Mahal'?

Tahukah anda kenapa Vivix sangat bagus untuk kesihatan? Tahukah anda kenapa Vivix digelar sebagai Tonik Ajaib? Tahukah anda kenapa Vivix menjadi kegemaran ramai pengguna Shaklee walaupun harganya adalah yang paling 'mahal' diantara produk Shaklee?
Ini semua adalah kerana anggur yang bernama Muscadine.
Tahukah anda anggur Muscadine bukanlah sebarang anggur. Ia adalah anggur yang sangat istimewa kerana ia satu-satunya anggur yang mempunyai 20 pasang kromosom (anggur biasa mempunyai 19 pasang kromosom). Disebabkan adanya 1 pasang kromosom extra ini, anggur Muscadine mampu menghasilkan phytochemical dan nutrisi yang tidak dapat dihasilkan oleh anggur lain. Anggur Muscadine adalah anggur yang sangat banyak khasiatnye. Anggur Muscadine biasa digunakan untuk membuat wine, jem dan jus.

Anggur Muscadine ni tumbuh di kawasan suam dan lembab serta suhu tinggi. Anggur Muscadine mampu hidup di persekitaran yang ekstreme yang mana kebanyakan anggur tidak mampu. Ini adalah disebabkan kandungan antioksida dan nutrisi nya yang lebih tinggi berbanding anggur lain. Anggur Muscadine mempunyai 6 kali lebih banyak resveratrol dan 40 kali lebih tinggj paras antioksida berbanding anggur merah. Dan ia satu-satunya anggur yang mempunyai asid ellagic (bukan asid penyebab alergik tau), iaitu sejenis polyphenol.



Banyak kajian saintifik menunjukkan asid Ellagic yang terdapat dalam anggur Muscadine mempunyai potensi anti-kanser (kanser prostate) dan kebolehan melawan tumor (sumber National Institute of Health & National Cancer Institute). Asid Ellagic dan resveratrol bertindak membunuh sel kanser dengan cara apoptosis (sel bunuh diri) dan menghalang kitaran sel. Oleh itu, gabungan hebat asid Ellagic dan resveratrol berpotensi untuk menghalang sel kanser daripada terus merebak.


Selain itu, khasiat anggur Muscadine yang paling disukai ramai adalah melambatkan proses penuaan sel a.k.a awet muda. Hihihi. 


Banyak lagi khasiat anggur Muscadine seperti :
✔Bantu melancarkan fungsi jantung
✔Bantu menjaga kesihatan jantung
✔Bantu imbangi paras kolesterol dalam darah
✔Bantu kawal paras tekanan darah
✔Bantu tingkatkan sistem imun
✔Bantu kuatkan daya ingatan
✔Menajamkan penglihatan

Ia juga mengandungi lebih banyak serat berbanding beras dan oat, dapat bantu melindungi daripada penyakit jantung dan penghadaman.

Khasiat anggur Muscadine inilah rahsia kehebatan Vivix. Anggur yang sangat istimewa untuk anda pengguna Shaklee yang istimewa.
Saya pasti anda mengetahui rahsia kehebatan Vivix ini, pasti anda setuju bahawa harganya tidak setanding dengan segala khasiat yang terdapat dalam Vivix. 
Nak khasiat anggur Muscadine? 
Anda boleh pilih sama ada hendak ke Alabama, Kansas atau Verginia, atau non muslim mungkin boleh dapat melalui red wine (tak semua red wine adalah Muscadine),
Atau cara yang lebih mudah dan murah,
Vivix Shaklee.
Jadilah insan yang bijak dan hubungi saya segera.

Hubungi saya untuk maklumat lanjut dan tempahan:

(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...