Sunday 12 March 2017

7 Fakta Mengejutkan Tentang ESP Shakee yang Anda Wajib Tahu!

Ramai dah yang cakap pasal ESP ni. Dari dulu lagi dah viral. Tapi saya tak ambil tau sangat. Tapi sejak beberapa bulan yang lalu saya mula ambil tahu dan lakukan carian info. Sekarang baru la saya tau! Memang mengejutkan!
ESP Shaklee

Fakta 1 : Non-GMO

Keburukan ESP Shaklee

Ramai yang keliru dengan fakta keburukan soya dan GMO. Keburukan soya yang diwar-warkan dan diviralkan sebenarnya lebih kepada keburukan produk GMO. Soya ESP adalah non-GMO. Kenapa Shaklee gunakan soya non-GMO sedangkan ia lebih menguntungkan? Ini adalah disebabkan janji dan komitment Shaklee untuk berikan penggunanya produk yang SELAMAT dan BERKUALITI!

Fakta 2 : Berkualiti

Keburukan ESP Shaklee
ESP diproses pada suhu yang optimum bagi mengekalkan kualiti nya. Protein tidak boleh diproses pada suhu yang tinggi. Suhu tinggi akan merosakkan protein sekaligus boleh membahayakan kesihatan. Shaklee sentiasa memastikan penghasilan produknya mematuhi prosedur dan kaedah yang betul bagi menjamin kualiti, sesuai dengan moto Shaklee iaitu Sentiasa Berkesan.

Fakta 3 : GI Rendah

ESP Shaklee dan diabetes
ESP mempunyai Glycemic Index yang rendah. Sebab itu ESP Shaklee menjadi pilihan ramai pesakit diabetes sebagai supplement wajib untuk tingkatkan tahap kesihatan dan kualiti hidup mereka. Di samping mengelakkan lebih banyak komplikasi akibat penyakit diabetes.

Fakta 4 : Terbukti Secara Klinikal


Pelbagai kajian klinikal telah dijalankan oleh saintis hebat dunia ke atas produk ESP. Untuk makluman, supplement tidak wajib menjalani ujian klinikal. Hanya ubat-ubatan yang wajib menjalani ujian klinikal. Namun, demi membuktikan komitmen terhadap kualiti, keberkesanam dan keselamatan produk mereka, Shaklee bertindak menghantar produk-produknya menjalani ujian klinikal!

Fakta 5 : Tiada Kolesterol & Asid Uric

Fakta 6 : Mengandungi 9 Asid Amino Penting

Terdapat 9 asid amino yang tidak dapat dihasilkan oleh badan dan diperolehi daripada makanan. Hebatnya ESP mempunyai kesembilan sembilan asid amino tersebut!

Fakta 7 : Kenapa ESP menjadi kegilaan ramai?

ESP Shaklee rawat sakit jantung

ESP Shaklee tingkatkan kesuburan

ESP Shaklee cegah kanser



Testimoni ESP Shaklee

Testimoni ESP Shaklee

Testimoni ESP Shaklee

Patut la ESP sentiasa sold out! Memang rugi siapa yang tak amalkan ESP ini.
ESP Shaklee

Macam mana nak dapatkan supplemen Shaklee yang viral ini?

boleh hubungi saya
(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com

kalau anda nak beli produk Shaklee terus dari Shaklee, boleh melalui applikasi eSell dari Shaklee.
Untuk order, sila klik ikon di bawah
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...