Thursday 9 March 2017

Multivitamin Lengkap Untuk Elak Anak Keletihan

Rutin anak-anak zaman sekarang sangat mencabar. Seawal 6 pagi dah bangun, mandi, sarapan kemudian ke sekolah sambil menggalas beg seberat hampir 5kg. Bayangkan tubuh kecil itu memikul beban seberat itu setiap hari. Petang hari baru pulang. Lepas saje mandi solat dan makan malam, siapkan kerja sekolah pulak. Pukul 9 atau 10 malam dah masuk tidur. Begitu lah rutin hidup mereka setiap hari. Penat. Sampaikan kita tak perlu menyuruh mereka masuk tidur, mereka sendiri terlelap di hall.

Vitamin kanak-kanak

Macam mana nak bantu mereka supaya tubuh badan mereka cergas dan minda mereka cerdas? Macam mana nak bantu tubuh mereka bertenaga? Supaya mereka tidak mudah letih?

Salah satunya adalah dengan memberi mereka nutrisi lengkap. Tapi macam mana nak pastikan mereka dapat nutrisi lengkap? Adakah dengan memberi mereka makanan seimbang sudah cukup? Secara ideal nya memang begitu. Tapi hakikatnya sebahagian daripada nutrisi,vitamin dan mineral dalam makanan akan hilang semasa proses penyediaan. Oleh itu, kite terpaksa ambil makanan dalam kuantiti yang banyak untuk dapatkan jumlah nutrisi yang cukup. Tapi mampukah kita? Mampukah anak-anak kita? Nak makan sayur sikit pon alahai bercinta.. kan. So apa yang boleh parents buat untuk pastikan anak-anak mendapat cukup nutrisi?

Supplement kanak-kanak

Saya memilih untuk berikan anak saya Vitalea for Children. Vitalea ini adalah multivitamin untuk kanak-kanak. Rasanya macam anggur dan manis-manis buah (rasa manis asli dari buah oren, anggur dan beri).
Bagusnya Vitalea ni boleh dikunyah. So boleh beri pada anak bila-bila masa sahaja.
Hanya kunyah 2 tablet sehari dan mereka akan bertenaga sepanjang hari. Yang paling best, Vitalea hanya mengandungi gula semulajadi dari buah dan ianya dalam kuantiti yang sangat rendah.

Tips anak cergas sihat

Kenapa Vitalea?

Vitalea for Children dilengkapi dengan 19 nutrient penting termasuk vitamin C dan vitamin D yang cukup untuk keperluan harian. Selain itu, Vitalea for Children juga mengandungi kalsium dan magnesium untuk pertumbuhan tulang dan menguatkan tulang.

8 Fakta Menarik Vitalea for Children

1. Mengandungi 19 nutrien penting untuk perkembangan sihat kanak-kanak.
2. Menyediakan 150% keperluan harian Vitamin D untuk kesihatan tulang dan gigi.
3  Membekalkan 100% keperluan vitamin C untuk sistem imunisasi anak-anak.
4. Mengandungi Vitamin B yang menyokong fungsi sebenar badan. Vitamin B juga terlibat dalam proses menjana tenaga.
5. Berasaskan phytonutrien semulajadi.
6. Mengandungi manisan semulajadi dengan xylitol, tidak menggalakkan kaviti.
7. Kaya dengan antioksida.
8. Mempunyai perasa semulajadi dari buah oren, anggur dan beri.

Supplement kanak-kanak

Jika anak anda selalu mengadu keletihan dan malas nak bangun pagi, maka anda wajib berikan mereka Vitalea for Children ini. Jika anda tidak mahu pelajaran dan perkembangan mereka terjejas, maka anda wajib pastikan mereka dapat kesemua nutrisi yang diperlukan setiap hari. Vitalea dapat menampung lompong-lompong yang makanan harian mereka. Berikan yang terbaik buat anak anda. Berikan mereka Vitalea, supplement dari Shaklee yang sentiasa natural, selamat dan berkesan.

Macam mana nak dapatkan supplemen Shaklee ini?
boleh hubungi saya
(ID 930065)
Whatsapp / WeChat: 019-2882244
Email: n_su2008@ymail.com

kalau anda nak beli produk Shaklee terus dari Shaklee, boleh melalui applikasi eSell dari Shaklee.
Untuk order, sila klik ikon di bawah

Credit :www.vitaminsuci.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...