Monday 9 January 2017

Atasi Masalah Kulit Kusam dan Tidak Bermaya

Kulit kusam dan tidak bermaya. Antara perkara yang paling ditakuti para wanita terutama wanita yang bekerja. Perkara ini boleh menyebabkan mereka berasa rendah diri dan kurang yakin untuk berhadapan dengan rakan sekerja mahupun klien.

Antara perkara-perkara yang boleh menyumbang kepada masalah kulit kusam adalah pencemaran udara, pendedahan yang terlalu lama atau kerap kepada cahaya matahari (UV light), kurang minum air, diet yang kurang sihat atau tidak seimbang, pemakaian produk kecantikan dan kosmetik yang tidak sesuai dan juga faktor usia yang makin meningkat.

Sebagai wanita, penjagaan kesihatan terutama kulit wajah amatlah penting. Bukan sahaja kepada wanita bekerja tetapi juga suri rumah (untuk suami).
Selain memakai skin care atau produk penjagaan kulit luaran, kia juga perlu menjaga kesihatan dari dalaman dengan mengamalkan supplement yang dapat membantu menjaga dan meningkatkan kesihatan kulit.

Shaklee mempunyai beberapa produk yang dibuat daripada bahan2 yang terbuki dapat membantu menjaga kesihatan kulit.
Seperti:

Vitamin E
Vitamin e mempunyai sifat antioksida yang dapat melindungi sel daripada kerosakan akibat radikal bebas.
Vitamin e juga dapat membantu memudarkan parut2 lama dan juga garis2 halus dan kedutan di wajah.

Collagen Powder

Kolagen yang terdapat dalam collagen powder Shaklee dapat membantu menganjalkan kulit, mengurangkan kedutan dna garis2 halus, mengecilkan pori2 di wajah dan menjadikan kulit leboh cerah berseri.

Vitamin C


Vitamin c dapat membantu kulit jadi lebih cerah, bantu melindungi kulit dari radikal bebas kerana ia juga bersifat antioksida. Vitamin c juga dapat membantu menggalakkan penghasilan kolagen oleh tubuh.

Berikut adalah testimoni mereka yang telah berjaya transform kulit wajah mereka dari kusam kepada lebih berseri dengan mengamalkan produk Shaklee.

















Jika anda juga ingin transform dari wajah seperti seorang bibik kepada Miss World, boleh hubungi saya untuk sebarang pertanyaan:

(ID 930065)
Whatsapp Suhailah : 019-2882244



Ps: sila baca menggunakan web view untuk melihat pilihan produk Shaklee dan set cadangan yang sesuai untuk anda.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...