Sunday 8 January 2017

Turunkan Berat Badan Secara Sihat dan Berkesan

Assalamualaikum..

Tahun baru ni ramai ke yang berazam nak turunkan berat badan?

Alhamdulillah.. saya doakan azam anda semua terlaksana..
Malaysia memang terkenal dengan bilangan rakyatnya yang obes. Mana taknya, Malaysia ni terlalu banyak makanan yang sedap2.. hehe.. sekarang ni lagi la.. sikit2 menu viral.. nasik lemak viral la.. air hipster viral la.. kuih viral la.. dan bermacam macam lagi yang mana kalau diperhati semuanya mengandungi lemak dan gula yang tinggi. 

Lemak tepu dan gula memang musuh utama kesihatan.. pengambilan kedua duanya perlu dikawal dan dikurangkan. Pengambilan menu yang sihat dan aktiviti senaman yang betul dan cukup sangat la penting. Selain itu, anda juga boleh amalkan supplement Shaklee untuk tingkatkan lagi proses pembakaran lemak dan membentuk tubuh jadi lebih cantik. Jadi tak la nanti, tetibe badan kurus tapi banyak kulit2 menggeleber atau menjadi kurus seperti kulit dan tulang.. hehe..

Berikut adalah set Shaklee yang boleh anda amalkan untuk mencapai azam anda untuk kurus.


Macam mana set kurus Shaklee ni berfungsi? Jom baca.

Asid lemak omega-3 yang terdapat dalam OmegaGuard Shaklee bantu tingkatkan proses pembakaran lemak. Manakala lecithin bertindak melarutkan lemak dan memudahkan proses pembuangan lemak dari badan.

Alfalfa dan bahan yang terkandung di dalam Herblax dapat membantu proses penyingkiran bahan2 toksik dari tubuh.

Manakala protein yang terkandung di dalam ESP dan Cinch Shaklee bantu pembentukan otot bagi menggantikan ruang-ruang yang ditinggalkan oleh lemak-lemak jahat.. Jadi tak la nanti tetibe kurus macam orang malnutrisi atau kekurangan nutrisi..
Nanti elok-elok nak slim cantik, dah jadi macam anorexia pulak.. 

Berikut adalah testimoni mereka yang telah berjaya turunkan berat badan setelah berusaha dengan mengamalkan gaya hidup sihat dan supplement Shaklee..







Untuk sebarang pertanyaan,
Hubungi saya :

(ID 930065)
Whatsapp Suhailah : 019-2882244
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...